loading...
دانلود فیلم و سرگرمی
masmerai بازدید : 57 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

زن يا مرد

دختر: مامان تو زني يا مردي ؟

مادر : زنم ديگه پس چي ام ؟

دختر : بابا ، چي اونم زنه ؟

مادر : نه ماماني بابا مرده .

دختر: راست ميگي مامان ؟

مادر آره چطور مگه ؟

دختر : هيچي مامان ! ديگه کي زنه ؟

مادر: خاله مريم خاله آرزو ، مامان بزرگ

دختر : دايي سعيد هم زنه ؟

مادر : نه اون مرده !

دختر : از كجا فهميدي زني ؟

مادر : فهميدم ديگه مامان، از قيافه ام .

دختر : يعني از چي ؟ از قيافه ات؟

مادر: از اينكه خوشگلم ،

دختر : يعني هر كي خوشگل بود زنه‌ ؟

مادر : اره دخترم

 

دختر : بابا از كجا فهميد مرده

مادر : اونم از قيافش فهميد . يعني بابايي چون ريش داره و ريشهاشو ميزنه و زياد

خوشگل نيست مرده !

دختر : يعني زنا خوشگلن مردا زشتن ؟

مادر : آره تقريبا .

دختر : ولي بابايي كه از تو خوشگل تره

مادر : اولا تو نه شما بعدشم باباييت كجاش از من خوشگل تره ؟

دختر : چشاش

مادر : يعني من زشتم مامان ؟

دختر : آره

مادر : مرسي

دختر : ولي دايي سعيد هم از خاله خوشگلتره !!

مادر : خوب مامان بعضي وقتها استثنا هم هست

دختر : چي اون حرفه كه الان گفتي چي بود

مادر : استثنا يعني بعضي وقتها اينجوري ميشه

دختر : مامان من مردم

مادر : نه تو زني

دختر : يعني منم زشتم

مادر : نه مامان كي گفت تو زشتي تو ماهي ، ولي تو الان كودكي

دختر : يعني من زن نيستم ؟

مادر : چرا جنسيتت زنه ولي الان كودكي

دختر : يعني چي ؟

مادر : ببين مامان همه ي آدما شناسنامه دارن كه توي شناسنامه شون جنسيتشون مشخص

ميشه جنسيت تو هم توي شناسنامه ات زنه .

دختر : يعني منم مامانم ؟

مادر : اره ديگه تو هم مامان عروسكهاتي

دختر : نه ، مامان واقعي ام ؟

مادر : خوب تو هم يه مامان واقعي كوچولو براي عروسكهات هستي ديگه

دختر : مامان مسخره نباش ديگه من چي ام ؟

مادر : تو كودكي

دختر : كي زن ميشم ؟

مادر : بزرگ شدي

دختر : مامان من نفهميدم كيا زنن ؟

مادر : ببين يه جور ديگه ميگم . كي بتو شير داده تا خوردي بزرگ شدي

 

دختر : بابا

مادر : بابات كي بتو شير داد ؟ !!!!!!!!!!

دختر : بابا هر شب تو ليوان سبزه بهم شير ميده ديگه

مادر : نه الان رو نمي گم ، كوچولو بودي ؟

دختر : نمي دونم

مادر : نمي دونم چيه ؟ من دادم ديگه

دختر : كي؟

مادر : اي بابا ولش كن ، بين مامان خودت كه بزرگ بشي كم كم مي فهمي .

دختر : الان مي خوام بفهمم .

مادر: خوب هر كي روسري سرش كنه زنه هر كي نكنه مرده

دختر : يعني تو الان مردي ميريم پارك زن ميشي

مادر : نه ببين ، من چيه تو ميشم ؟

دختر : مامانم

مادر : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن

دختر : آهان فهميدم .

مادر : خدا خيرت بده كه فهميدي ، برو با عروسكهات بازي كن

****

نيم ساعت بعد

دختر : مامان يه سوال بپرسم؟؟؟!!!

من : بپرس ولي در مورد زن و مرد نباشه ها

دختر : در مورد ماهي قرمزه است .

من : خوب بپرس

دختر : مامان ماهي قرمزه زنه يا مرده؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 617
  • بازدید سال : 7,580
  • بازدید کلی : 129,705