loading...
دانلود فیلم و سرگرمی
masmerai بازدید : 54 پنجشنبه 22 فروردین 1392 نظرات (0)

چند روایت جالب و خواندی

یک مرکز خريد وجود داشت که زنان مي توانستند به آنجا بروند و مردي را انتخاب کنند که شوهر آنان باشد.
اين مرکز، پنج طبقه داشت و هر چه که به طبقات بالاتر مي رفتند خصوصيات مثبت مردان بيشتر ميشد.
اما اگر در طبقه اي دري را باز مي کردند بايد حتما آن مرد را انتخاب مي کردند و اگر به طبقه ي بالاتر
مي رفتند ديگر اجازه ي برگشت نداشتند و هرکس فقط يک بار مي توانست از اين مرکز استفاده کند.
روزي دو دختر که با هم دوست بودند به اين مرکز خريد رفتند تا شوهر مورد نظر خود را پيدا کنند.


در اولين طبقه، بر روي دري نوشته بود:

"اين مردان، شغل و بچه هاي دوست داشتني دارند."

دختري که تابلو را خوانده بود گفت: خوب، بهتر از کار داشتن يا بچه نداشتن است ولي دوست دارم ببينيم بالاتري ها چگونه اند؟
پس به طبقه ي بالايي رفتند…



در طبقه ي دوم نوشته بود:

"اين مردان، شغلي با حقوق زياد، بچه هاي دوست داشتني و چهره ي زيبا دارند."
دختر گفت: "اووووه اوووووه… طبقه بالاتر چه جوريه…؟"


طبقه ي سوم:

"اين مردان شغلي با حقوق زياد، بچه هاي دوست داشتني و چهره ي زيبا دارند و در کارهاي خانه نيز به شما کمک مي کنند."
دختر: واي…. چقدر وسوسه انگير… ولي بريم بالاتر

و دوباره رفتند…



طبقه ي چهارم:

"اين مردان شغلي با حقوق زياد و بچه هاي دوست داشتني دارند.داراي چهره اي زيبا هستند. همچنين در کارهاي خانه نيز به شما کمک مي کنند و اهداف عالي در زندگي دارند"
آن دو واقعا به وجد آمده بودند…
دختر: واي چقدر خوب. پس چه چيزي ممکنه در طبقه ي آخر باشه؟

پس به طبقه ي پنجم رفتند…


آنجا نوشته بود:

"اين طبقه فقط براي اين است که ثابت کند زنان راضي شدني نيستند!

از اين که به مرکز ما آمديد متشکريم و روز خوبي را براي شما آرزومنديم!"

 

تقوا یعنی چی؟؟؟؟؟!!!!!!

 

 

تقوا یعنی این که 6 تا دانشجو دخترت پایین برگه امتحانیشون شماره موبایلشون را
برات بنویسن و بگن استاد همه جوره در خدمتیم و تو حتی یک شماره را یادداشت نکنی !


ایثار یعنی این که همه برگه ها را یکجا تحویل معاون آموزشی بدی !

افسوس !یعنی وقتی معاون آموزشی بهت زنگ میزنه و برای چند تا از
خوشگلترین دانشجويان( همون 6 تا) ازت نمره قبولی میخواد




به مامانم میگم میخوام برم بیمارستان ملاقات خاله.. میگه :تیریپِ فامیل دوستی ور
ندار ، پرستار خوشگله امروز شیفتش نیست




دختر خاله ام زنگ زده میگه تمام مشخصات لپ تاپ تو بده به من ! میگم برای چی
میخوای؟ میگه میخوام یه مدل بالاترش بخرم چشت در بیاد





سرگرمی ما ایرانی ها

یکى از سرگرمى هاى مردم ایران اینه که وقتى از مطب دکتر میان بیرون حساب
کنن ببین اون دکتره روزى چقد درآمد داره!



ما ایرانی ها
ایرانی ها دروغ گفتن را از اول صبح با جمله "پاشو لنگ ظهره" آغار می کنند.



نمیدونم این کارخونه های آبمیوه و رانی و.. که روش مینویسن «خنک بنوشید»
واقعا متوجه نیستن که باید خنک باشه، تا خنک بنوشیم یا فکر می کنن معدمون مجهز به یخچال ساید بای سایده ؟!


گوسفند در اصل به موجودی پشمالو و بی نزاکت گفته می شود که اندک زمانی است
پایش را در شهر گزارده ولی ما امروزه به رانندگانی که چراغ قرمز را رد می کنند،
رانندگانی که به محض سبز شدن چراغ و جهت یادآوری خاطره حنابندان مادر
بزرگشان بوق های ممتد می زنند، عابرانی که از وسط اتوبان رد می شوند و یا
صف اتوبوس را رعایت نمی کنند، بازیکنان تیم ملی فوتبال وقتی موقعیتی را خراب
می کنند و کسانی که موقع راه رفتن پای دیگران را لگد می کنند می گوییم: هوی
گوسفند چه خبرته؟!؟

 

 

 

 

 

 

 

داستان رابطه با خواهر زن
.
.
.
من خیلی خوشحال بودم! من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذ...اشته بودیم والدینم خیلی

کمکم کردند، دوستانم خیلی تشویقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود

...
فقط یه چیز من رو یه کم نگران می کرد و اون هم خواهر نامزدم بود…!

اون دختر باحال، زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد و باعث می شد که من احساس راحتی نداشته باشم

یه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت واز من خواست که برم خونه شون برای انتخاب مدعوین عروسی!

سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا اون تنها بود و بلافاصله رک و راستبه من گفت:

اگه همین الان ۵۰۰ دلاربه من بدی بعدش حاضرم با تو …………….!

من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم

اون گفت: من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایلبه این کار هستی بیا پیشم

وقتی که داشتاز پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم

و بعداز رفتنش چند دقیقه ایستادم و بعدبه طرف در ساختمون برگشتم واز خونه خارج شدم…!

یهو با چهره نامزدم و چشمهای اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم!!!

پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تواز امتحان ما موفق بیرون اومدی…!

ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم و هیچکس بهتراز تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم

به خانوادهء ما خوش اومدی !!!


نتیجه اخلاقی: همیشه کیف پولتون رو توی داشبورد ماشینتون بذارید!!

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 72
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 588
  • بازدید سال : 7,551
  • بازدید کلی : 129,676